η κάθοδος των βορείων (κοζάνη ιωάννινα άρτα αγρίνιο)

εσεις παραθερίζετε στις παραλίες και μεις κάναμε road trip στην αιτωλοακαρνανία!

ξεκινήσαμε πρωι πρωι να έχουμε ολη τη μέρα χαλαρά μπροστά μας.
Η βάση ήταν το Αγρίνιο, περίπου 4 ωρίτσες απο Κοζάνη αλλά εμείς το κάναμε 5 λόγω στάσεων

Καταρχήν δεν ξεκινάς ταξίδι χωρίς τάπερ και χωρίς τσάντες με μπισκότα, κράκερ, γαριδάκια, φρυγανιές, ψυγειάκι!
ετοίμασα μια απλή πίτσα, χωρίς πολλά κασέρια και τυριά μη μας πιάσει κάνα κόψιμο άμα ζεσταθεί μέσα στο τάπερ! και για τις υπογλυκαιμίες, κεμπάπ φουρνιστό μελωμένο!

κοζάνη - Γιάννενα είμασταν μέσα στην Εγνατία, βαρετή διαδρομή όλο τούνελ. πετύχαμε αρκετές νταλίκες και ξένα αυτοκίνητα που κατεβαίνουν Ηγουμενίτσα να προλάβουν το πρωινό καράβι για Ιταλία.

εθνικη οδος ιωαννινα αρτα

πρώτη στάση, να ξεζαλιστούμε, στο ποτάμι μετά τα γιάννενα στο δρόμο προς πρέβεζα! κλασσικό σημείο στοπ για νταλίκες, αυτοκίνητα στο μήκος του ποταμού Λούρου με τα μικρά ξέφωτα των στάσεων αλλά και τα πολλά σκουπίδια.

η εθνική οδός ιωαννίνων - άρτας είναι αγαπημένη μου γιατί είσαι μέσα στο πράσινο, μέσα στα βουνά, ωραία τοπία. επίσης θα βρείτε και το φράγμα του Λούρου έχει μια καντίνα στην ακρη του δρόμου, για στάση να το δειτε.

λίγο οι στροφές, λίγο η περασμένη ώρα μας άνοιξε η όρεξη!
μια κρύα σοκολάτα για μένα, που δεν πίνω καφέδες και τα σακουλάκια με τα πισία να φάμε !

Κάποια στιγμή φτάσαμε άρτα! μια στάση για καφέ, λίγο χάζεμα το κέντρο και μου υποσχέθηκαν στο γυρισμό θα πάμε στο ξακουστό γεφύρι !
έλα όμως που στο γυρισμό ακολουθούσαμε τις πινακίδες για Ιωάννινα και ΔΕΝ μας έβγαλε μέσα απο Άρτα! ούτε απο φιλιππιάδα! Στο κατέβασμα ακολουθούσαμε πινακίδες για Άρτα, γιαυτό βγήκαμε μέσα στην πόλη! και μάλιστα περάσαμε και μέσα απ την φιλιππιάδα. Και δώστου κλάμα το σασουλίνι στο ανέβασμα γιατί δεν είδε το γεφύρι και δωστου κατάθλιψη και στεναχώρια και καημό και κλάμα ξανά......

τέλος πάντων, συνεχίζουμε το κατέβασμα.... μετά απο άρτα βρήκαμε πινακίδες για αγρίνιο και πιάσαμε αμφιλοχία!

μια στάση και εδώ να χαζέψουμε τη θάλασσα και βουρ για αγρίνιο. επιτέλους φτάσαμε !

αφού τακτοποιηθήκαμε, σεργιανίσαμε, ξεκουραστήκαμε, την άλλη μέρα ξεκινήσαμε για το Φαράγγι Κλεισούρας

φαραγγι κλεισουρας

στον δρόμο αγρινίου - μεσσολόγγι βρίσκεται το περίφημο αυτό φαράγγι. το συγκρίνουν και με τα μετέωρα {απ τα lidl }. υπέροχη διαδρομή μέσα απο τους επιβλητικούς βράχους. πολλές στροφές βεβαία, αλλά θαυμάζεις τοπίο. βρίσκεται στο όρος Αράκυνθο.  Εκεί μέσα στο βράχο βρίσκεται μια εκκλησία η Μονή Ζωοδόχου Πηγής ή Παναγίας Ελεούσας.  Η ανάβαση γίνεται με τα πόδια έχει γύρω στα 100 + σκαλάκια. αν και η θέα είναι μαγευτική από κει πάνω δεν ανεβήκαμε. επίσης το φαράγγι έχει μονοπάτια για πεζοπορία με υπέροχη θέα την λίμνη

ζωοδόχος πηγή

μετά απο εδώ ξεκινήσαμε για την λίμνη Τριχωνίδα, την μεγαλύτερη λίμνη της ελλάδας
κτήμα πιθάρι

ο γύρος της λίμνης είναι εξαιρετικός. υπάρχουν πολλά μικρά χωριά για στάση για καφέδες, φαγητό και περπάτημα. περίπου 1:30 ώρα χωρίς πολλές στάσεις. εμείς κάναμε στάση μόνο στη Δογρή.  Φάγαμε στο κτήμα Πιθάρι δίπλα στο κύμα! στην παρέα μας ήταν και ο πρόεδρος της δημοκρατίας Παυλόπουλος, που εγκαινίασε το μουσείο στο Θερμό, αλλά ο κύριος λόγος ήταν οτι ήθελε να με γνωρίσει απο κοντά και βρήκε αφορμή!

το ήξερες οτι μπορείς να πλατσουρίσεις στα καθαρά νερά της; κάτω απ τις σκιές των δέντρων και την συναυλία των τζιτζικιών....

ας σας περάσω στο κυρίως μενού γιατί τι food blog είμαστε;;;!!

στην Pizza Roma αγρινίου, ένα ωραίο κεντρικό εστιατόριο, φάγαμε τραγί κοκκινιστό με μακαρόνια, την πιο νόστιμη ηπειρώτικη μακαρονόπιτα, μια πιτσούλα και έξτρα ποιντς το κουβέρ με ζεστό ψωμί και βούτυρο

μακαρονοπιτα

στο καφέ ζαχαροπλαστείο VREKOS ενθουσιαστήκαμε με το προφιτερόλ και με την τάρτα μους σοκολάτας με καραμέλα.

βρεκος αγρινιο

Στo Αρτοποιείο Bonn Baguette δοκίμασα τα πιο τέλεια δανέζικα ρολά σοκολάτας & κρέμας

καθώς και ζαμπονοκασεροπιτάκια, μπουγατσάκια γλυκά και τυροπιτάκια με τυρί κρέμα ελιά και πιπεριά!

μια βραδυά σε ένα χωριό έξω απ το αγρίνιο,
παρέα με τον έναστρο ουρανό και......

...λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τις σούβλες μου!
μας περίμεναν λίγο κοκορέτσι και λίγο μερακλίδικο κεμπάπ

και η κλασσική μακαρονόπιτα! {να θυμηθώ να πάρω συνταγή}

επίσης στο Τέροβο, αυτή την ωραία διαδρομή που έλεγα πιο πάνω, θα βρείτε πολλά μαγαζιά εστιατόρια. Είναι τα γνωστά σημεία στοπ νταλικέρηδων αλλά και ταξιδιωτών γενικά! σε όλη τη διαδρομή θα βρείτε και πάγκους να πουλάνε ζωντανή πέστροφα!
εμείς έχουμε ένα σταθερό μαγαζάκι απ όταν πήγαινα λευκάδα φοιτήτρια.

κατσικάκι με μακαρόνια, ηπειρώτικη τυρόπιτα και οι κλασσικές πατατούλες με την δωδωνίσια φέτα!

και αφού είχα πλαντάξει στο κλάμα που δεν πήγαμε άρτα στο ανέβασμα, σταματήσαμε στα ικέα ιωαννίνων για παγωτάκι

καταγγέλλω και μποϊκοτάρω τα ικεα για τη νέα μόδα με τα κέρματα στο παγωτό! μια απόλαυση είχε ο Έλληνας εκεί μέσα, να κάθετε κάτω απ το μηχάνημα να γεμίζει συνέχεια το χωνάκι και μας την στέρησαν! τώρα με τα κέρματα γεμίζεις μόνο μια φορά και μετά μένεις με την όρεξη για 2ο....

η εγνατία για μένα είναι κατάρα! πέρα οτι δεν απολαμβάνεις τα χωριουδάκια, τα τοπία κλπ το χειρότερο είναι οτι ΔΕΝ έχει ενα βενζινάδικο αλλά το κυριότερο χώρο στάθμευσης!!! κάτι παθαίνεις βρε αδερφέ! βλάβη στο αμάξι, κόψιμο, κατούρημα,  εμετό, λιποθυμία κλπ δεν μπορείς να σταματήσεις π ο υ θ ε ν ά!!!
καταραμένοι όσοι την σχεδίασαν! άμα είσαι τυχερός τσουκου τσουκου βγαίνεις μέτσοβο.

εμείς βγήκαμε και με την ευκαιρία ήπιαμε έναν καφέ

anastasia theocharopoulou

μέτσοβο

και φτάσαμε στην αγαπημένη δροσερή κοζάνη!! παίζει να έχασα κιλά απ τον ιδρώτα εκεί κάτω με τόση ζέστα!
ΜοΟd: εμάς τα στρουμπουλα σ€ξ συμπολ να μας αγαπάτε λίγο παραπάνω γιατί δεν ξέρετε τι υπεράνθρωπη προσπάθεια κάνουμε να ρουφήξουμε κοιλιά και b0ob$ για να βγάλουμε την καθιερωμένη καλοκαιρινή πατουσοφωτογραφία στη θάλασσα.
μενιδι αιτωλοακαρνανιας μια σταση για βουτια
Εκτύπωση

12 σχόλια:

1. Μα για πρωινο γίδα βραστη;;;;;;;;;;;;;
    Ωραία διαδρομη καταπρασινη !!!!

Απαντήσεις
    1. φυσικα!!! την προτιμανε νταλικερηδες και ταξιδιωτες που ειχαν ολη νυχτα στο δρομο ;) υπεροχη σουπιτσα καλυτερη απ τονπατσα!!! χαχαχαχα
      ναι η διαδρομη πολυ ωραια πολλα βουνα πρασιναδα το ποταμακι

Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία διαδρομή κάνατε και δικαιολογημένα καλοπεράσατε! Και εις άλλα με υγεία που λένε!!! Μου άρεσαν όλα όσα μας έδειξες και τα τοπία και τα ...φαγώσιμα!

ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία διαδρομή!Κρίμα που δεν είδατε το γεφύρι της Άρτας, αλλά την επόμενη φορά.Κι εγώ θέλω να κάνω ένα αντίστοιχο ταξίδι σε Ήπειρο και Άρτα.Και για το φαγητό δεν έχω πω, έχει για όλα τα γούστα.Ειδικά, αυτή τη μακαρονόπιτα πρέπει να την δοκιμάσω κάποτε!

Απαντήσεις
    1. ηπειρος αγαπημενη !!! δε την χορταινω!!! αλλα τωρα ειπαμε να κατεβουμε λιγο πιο κατω.... αχ αυτο το γεφυρι αφου δεν επεσε απ το κλαμα μου κ τις φωνες... παλι καλα!!! πηραμε κ πεσκεσι μακαρονοπιτα και πρεπει να την παμε εργαστηριο να βρουμε τη συνταγη!

Διαγραφή
  4. τι όμορφα μέρη!
    εύχομαι πολλά τέτοια και καλύτερα ταξίδια στο μέλλον!
    σε φιλώ

ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αμ τωρα ποσταρεις την διαδρομη... εαν την ειχε προαναγγείλει, παιζει να ειχα στήσει καραουλι πισω απο κανενα δενδρο για να σου αρπαξω τα ταψιά χα χα!

Αγαπαμε ζουμπουρλουδικα σεξυ αγορια και κοριτσια γενικα γιατι συμφωνα με ερευνα ειναι γαλαντομα σε ολα τους ;)

Καλό καλοκαιρι,
    καλά να περνάς κορίτσι!

ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχχαχαχα ανηφόρισε εσυ και θα σε βρω ;) χαχαχα !!! "Γαλαντόμα " η νέα λέξη της εβδομαδας θα γτ λεω στην παρέα να με κοιτάνε σα διανοούμενη (έψαξα γκουγκλ να τη βρω!! Ωραια λέξη μου άρεσε!!) ναι ειμαςτε ειμαςτε σε ολα μας ;) χαχαχχα φιλάκια καλη εβδομαδα